Our Daily Kerfuffle

Monday, May 07, 2007

Paris






Jesse surprised me with a trip to Paris for 4 days for my Birthday so we went to the city of lights. We stayed in a B&B in front of Place de la Republique and we walked all over, have coffee in little cafes, went to Musee D'Orsay, we both had pain in our feet so we got new sneakers (one of my presents) and in one of the bridges that cross the Siena he gave me my main present ta....ta...atn!!....A kite!!, it's so cool....I have to fly it though...dahh. We had a picnic at the bottom of the Eiffel tower and the next day we went up, to the top!.We really stretched time there I LOVED IT//Jesse me sorprendio con un viaje a Paris por mi cumple, asi que fuimos por 4 dias. Paramos en un departamento frente a la Plaza de la Republica. Nos caminamos todo, fuimos a pequeños cafes a comer o a tomar un cafecito, fuios al museo de Orsay, caminamos por el Siena y el canal San Martin, hicismos un picnic al lado de la torre eiffel, en el parque, al otro dia decidimos subir a la punta y te da un miedito terrible. Compramos zapatillas nuevas ya que no dabamos mas con las nuestras. Jesse me dio el regalo de cumple en uno d elos puentes que cruza el siena y me regalo una cometa profesional que no tengo idea de como se usa pero la volaremos cuando salgamos de camping. La verdad es que se nos hizo largo y ree lindo el viaje.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home